27 Haziran 2008 Cuma

Padişah gibiydi...


2 yorum:

Bob amca... dedi ki...

Dear Cousin Mehmet Alp,

I see that you like my present,and ı hope you will always remember me in the future..
Diyoruz ve asıl dayı kimliğimize bürünüyoruz ahahahahah!!Aslan yeğen!!Üçgenim benim ne o vücut öyle mayo falanda iyi gitmiş maşallah..Havuzda MÜBAREK NE GÜZELMİŞ...Buradan gördüğüm kadarıyla baya bir hoşuna gitmiş(Los Angeles/Bostancı).Yazın geleceğim oraya o zaman keyfini beraber süreceğiz aklında bulunsun satmak yok..Artık nede olsa maşallahın var Memo.Yengeme iyi bak aman..Babannene Annanene halanlara teyzenlere de iyi bak.E Aydın diyeceksin?O zaten 1.95 olmuş bakar bi şekil çaresine ahahahhaha:D.Sesini duyar gibi oldum dayı:D

Hepinizi öptüm yanaklardan!
Senin adın bundan böyle 'ÜÇGEN MEHMET'olsun aslanım!EHEUEUE:D

Cousin Doruk,
Los Angeles/Bostancı U.S.A

Bob amca... dedi ki...

Dear Cousin Mehmet Alp,

I see that you like my present,and ı hope you will always remember me in the future..
Diyoruz ve asıl dayı kimliğimize bürünüyoruz ahahahahah!!Aslan yeğen!!Üçgenim benim ne o vücut öyle mayo falanda iyi gitmiş maşallah..Havuzda MÜBAREK NE GÜZELMİŞ...Buradan gördüğüm kadarıyla baya bir hoşuna gitmiş(Los Angeles/Bostancı).Yazın geleceğim oraya o zaman keyfini beraber süreceğiz aklında bulunsun satmak yok..Artık nede olsa maşallahın var Memo.Yengeme iyi bak aman..Babannene Annanene halanlara teyzenlere de iyi bak.E Aydın diyeceksin?O zaten 1.95 olmuş bakar bi şekil çaresine ahahahhaha:D.Sesini duyar gibi oldum dayı:D

Hepinizi öptüm yanaklardan!
Senin adın bundan böyle 'ÜÇGEN MEHMET'olsun aslanım!EHEUEUE:D

Cousin Doruk,
Los Angeles/Bostancı U.S.A